Sprzedawca:
PETSTORE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Kolonia Żółtki 38a 16-070 Choroszcz
NIP 9662134997
Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym https://pmmgroup.pl/petcare/ prowadzony jest przez PETSTORE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, kapitał zakładowy 100 000 tys. zł wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Białymstoku, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000815377, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: Żółtki Kolonia 38A 16-070 Choroszcz, NIP 9662134997, REGON 384925789, adres poczty elektronicznej: petcare@pmmgroup.pl, numer telefonu: +48 606 809 775 (dalej „PETSTORE sp. z o.o.” lub „Sprzedawca”).
I. Zasady współpracy
1. Do współpracy zapraszamy wszystkie osoby prowadzące działalność gospodarczą które prowadzą w ramach działalności gospodarczej dalszą odsprzedaż zakupionego od nas towaru.
2. Klient może w pełni korzystać z platformy hurtowni dopiero po założeniu konta klienta oraz po weryfikacji i akceptacji klienta przez PETSTORE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością . Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy rejestracji konta Klienta na platformie hurtowni osobom prowadzącym działalność gospodarczą, które nie prowadzą w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej odsprzedaży zakupionego u Sprzedawcy asortymentu po przeprowadzeniu weryfikacji.
3. Weryfikacja następuje, w szczególności na podstawie przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Krajowy Rejestr Sądowy.
4. Przyznanie loginu i hasła dokonuje się na podstawie rejestracji, którą klient wykonuje samodzielnie w serwisie wypełniając formularz zamieszczony na stronie.
5. Umowa z Klientem o korzystanie z platformy hurtowni zostaje zawarta w chwili zarejestrowania się Klienta na platformie oraz zaakceptowanie klienta przez PETSTORE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
6. Hasło do Konta Klienta oraz dane zawarte na platformie hurtowni, w szczególności ceny mają charakter poufny i nie mogą być udostępnione osobom trzecim.
7. PETSTORE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ma prawo odmówić przyznania dostępu Klientowi do platformy hurtowni bez podania przyczyn.
8. Klient może w każdej chwili zrezygnować z platformy hurtowni informując o tym PETSTORE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
9. PETSTORE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz ilości towarów, do wycofania poszczególnych produktów z oferty, do przeprowadzania zmian i odwoływania akcji promocyjnych, do realizacji dużych zamówień w osobnych partiach.
III. Platforma hurtowni PMM PETCARE
- Towary widoczne są dla wszystkich użytkowników. Ceny oraz dostępność widoczne są dopiero po rejestracji Klienta oraz weryfikacji przez platformę Hurtowni PMM PETCARE.
- PETSTORE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wprowadzania i usuwania towarów, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych.
- Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza ofertę klienta, która wymaga akceptacji przez PETSTORE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. Klient nadto zamiast oferty może złożyć zapytanie ofertowe w odniesieniu do konkretnego produktu znajdującego się w ofercie Hurtowni.
- Podane ceny towarów są cenami netto (bez podatku VAT) i nie obejmują kosztów przesyłki. Koszt dostawy naliczany jest dodatkowo w koszyku klienta.
- Dostawa naliczana jest do każdej paczki osobno i jej koszt wynosi 15 zł netto (bez podatku VAT).
- PETSTORE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zastrzega sobie prawo do zmiany ceny kosztów przesyłki w przypadku, gdy produkty zostaną spakowane w mniejszą ilość paczek.
IV. Zamówienie
- Klient składa zamówienie poprzez wybranie towarów w ramach platformy hurtowni lub telefonicznie upoważnionemu przedstawicielowi PETSTORE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Klient składając zamówienie składa ofertę nabycia wybranych towarów po cenach określonych w zamówieniu oraz zobowiązuje się do odbioru towarów i zapłaty ceny.
- Klient przyjmuje do wiadomości, że w przypadku sprzedaży niektórych towarów, których ilość jest ograniczona, realizacja zamówień uzależniona jest od dostępności zamówionych towarów i kolejności wpłynięcia zamówienia do PETSTORE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
V. Dostawa i płatność
- PETSTORE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością umożliwia klientom następujące sposoby dostawy towaru: dostawa kurierska za pośrednictwem wybranego przewoźnika oraz odbiór osobisty w siedzibie firmy: Żółtki – Kolonia 38A, 16-070 Choroszcz.
- Po wydaniu towaru Klient powinien sprawdzić, czy towar nie posiada uszkodzeń oraz czy wydany towar jest zgodny z zamówieniem. W przypadku braku uszkodzeń lub innych zastrzeżeń osoba upoważniona potwierdza własnoręcznym podpisem odbiór towaru.
- Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a) Płatność za pobraniem.
b) Płatność przelewem na konto Sprzedawcy
c) Płatności elektroniczne - w tym poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.
d) Płatność kartą płatniczą.
VI. Reklamacje i gwarancja
- W przypadku stwierdzenia naruszenia paczki z towarem należy sporządzić protokół szkody w obecności Kuriera.
- Wszelkie wady towaru nie wynikające z winy firmy kurierskiej powinny być zgłaszane telefonicznie lub poprzez e-mail do PETSTORE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Towary sprzedawane w Sklepie są objęte gwarancją producenta.
VII. Dane osobowe
- Dokonując rejestracji w Platformie Hurtowni Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez PETSTORE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością danych osobowych przekazanych dla potrzeb PETSTORE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jeżeli takie zostaną przekazane, w celu świadczenia usług objętych niniejszym Regulaminem.
- Klient PETSTORE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ma prawo wglądu i poprawiania swoich danych w każdym czasie. Podanie danych jest dobrowolne.
VIII. Procedura rozpatrywania reklamacji hurtowych
1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego).
2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady produktu oraz uprawnień Klienta są określone poniżej.
3. Z chwilą wydania przez Sprzedawcę produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dziennik Ustaw z roku 2014 pozycja 827 z późniejszymi zmianami), korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy. Producent (sprzedawca) w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie produktu powstałe od przyjęcia jej do przewozu, aż do jej wydania klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
4. W razie przesłania produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika, Klient nie będący jednocześnie Konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Należy wówczas spisać protokół szkody w obecności kuriera.
5. W przypadku, gdy po otrzymaniu zamówionego produktu Klient zauważy w nim jakiekolwiek wady ma prawo skorzystać z przysługujących mu uprawnień reklamacyjnych bezpośrednio u Sprzedawcy. Klienci dropshipping, w ciągu 14 dni mają obowiązek poinformować o wadach, ubytkach lub reklamacji ilościowej. Przy pozostałych zamówieniach, (stali klienci hurtowi) czas zgłoszeń wynosi 90 dni. Wiadomość należy kierować na e-mail: petcare@pmmgroup.pl
6. Sprzedawca za wady produktu uprawniające Klienta do reklamacji uważa:
- uszkodzenia mechaniczne opakowań powstałe nie z winy przewoźnika, jednak ujawnione od razu po rozpakowaniu przesyłki,
- towar jest niezgodny z zamówieniem.
Klient zobowiązany jest dostarczyć wadliwy towar wraz z wypełnionym drukiem reklamacyjnym oraz z dowodem jego zakupu lub jego kopią na adres:
PETSTORE Sp. z o.o.
Kolonia Żółtki 38A
16-070 Choroszcz
(Koszt wysyłki reklamowanego towaru, ponosi Klient.)
7. Reklamacji nie podlegają:
- cechy fabryczne reklamowanego produktu
- towary, którym minął okres gwarancji producenta
- minęły 24 miesiące od daty zakupu potwierdzonej fakturą zakupu dokonanego w firmie PETSTORE
- uszkodzenia mechaniczne
- naturalne ślady zużycia produktu powstałe w trakcie jego eksploatacji
- uszkodzenia towarów powstałe w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia podczas transportu od klienta do Działu Reklamacji
- uszkodzenia spowodowane przez przewoźnika.
8. Reklamacje nie będą rozpatrywane jeśli:
- towar nie został zakupiony w firmie PETSTORE
- przesyłka nie zawiera formularza reklamacyjnego opisujące dokładną wadę towaru stwierdzono próby samodzielnej naprawy lub modyfikacji towaru
9. Nieodpowiedni kolor/rozmiar/model itp. zamówiony przez Kupującego
Jeżeli sprzedający w poprawny sposób zrealizuje zamówienie, a kupujący po doręczeniu przesyłki lub w trakcie jej drogi będzie chciał dokonać zmian w zamówieniu, Sprzedawca nie ponosi za to odpowiedzialności. Wówczas Kupujący ponosi koszty zwrotu towaru do naszej siedziby:
PETSTORE Sp. z o.o.
Kolonia Żółtki 38A
16-070 Choroszcz
10.W celu uniknięcia wątpliwości postanowienia wskazane w niniejszej Części VIII Regulaminu dotyczą wyłącznie Przedsiębiorców i nie mają zastosowania względem Konsumentów.
11.W przypadku wystąpienia wady Produktu PMM PETCARE może odpowiadać względem Przedsiębiorców na podstawie przepisów o rękojmi na podstawie art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego.
12.W przypadku wystąpienia wady Produktu Przedsiębiorca może złożyć reklamację, na przykład pisemnie, na Adres Reklamacyjny, z dopiskiem „Reklamacja”. Jeżeli reklamacja dotyczy Produktu zwykle celowe jest jego dostarczenie do PMM PETCARE razem z żądaniem, w celu umożliwienia PMM PETCARE zbadania Produktu i ustosunkowania się do żądań.
13.Sprzedający w ciągu 14 dni ma obowiązek poinformować klienta o decyzji rozpatrzenia reklamacji oraz kolejne 14 dni na wysłanie reklamowanego towaru do klienta.
14.W odniesieniu do Przedsiębiorców, PMM PETCARE jest uprawniony do odstąpienia od Umowy lub jakiejkolwiek innej umowy zawartej w związku lub na podstawie Regulaminu, nie później niżeli w terminie 45 dni od chwili jej zawarcia. PMM PETCARE może odstąpić w takim wypadku bez obowiązku wskazywania przyczyn odstąpienia oraz bez możności dochodzenia przez Przedsiębiorcę jakichkolwiek roszczeń w stosunku do PMM PETCARE – w drodze przesłania takiemu Przedsiębiorcy oświadczenia o odstąpieniu (w dowolnej formie).
15.PMM PETCARE nie ponosi odpowiedzialności z tytułu jakichkolwiek szkód oraz utraty zysków wobec Przedsiębiorcy, o ile powyższa szkoda nie została wyrządzona umyślnie przez PMM PETCARE.
16.W sytuacji ustalenia, w stosunku do Przedsiębiorcy, odpowiedzialności PMM PETCARE (w tym jego pracowników, upoważnionych przedstawicieli, pełnomocników), odpowiedzialność taka, niezależnie od jej podstawy prawnej, podlega każdorazowo ograniczeniu do kwoty 1.500 (słownie: tysiąca pięciuset i 00/100) złotych względem pojedynczego roszczenia.
17.Dla uniknięcia wątpliwości, postanowień ust. 1-16 powyżej nie stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
18.Wszelkie spory powstałe pomiędzy PMM PETCARE, a Przedsiębiorcą będą poddane sądowi powszechnemu właściwemu ze względu na siedzibę PMM PETCARE.